Final countdown - Reisverslag uit Herwijnen, Nederland van Annabel Zante - WaarBenJij.nu Final countdown - Reisverslag uit Herwijnen, Nederland van Annabel Zante - WaarBenJij.nu

Final countdown

Blijf op de hoogte en volg Annabel

07 September 2015 | Nederland, Herwijnen

Poging #1: 27,2 kg
Poging #2: 23,6 kg

"We zijn er bijna! Dan nog maar even wat shampoo lozen."
Je snapt wel hoe het er hier vanmiddag en vanavond aan toe ging ;-) En dan heb je eindelijk de koffer dicht en onder de 23 kg gekregen, en dan ga je twijfelen. Zit dit er wel in? Ben ik dit niet vergeten? Heb ik dat wel echt nodig?

Het laatste beschrijft een beetje mijn rusteloze status nu. Slaap zal me goed doen na zo'n dag, dus ik kruip snel m'n eigen bedje in. De laatste nacht thuis bij m'n ouders voor een lange tijd. Hopelijk voelt alles in Engeland snel vertrouwd zodat het daar stiekem ook na een tijd 'mijn' bedje is!

• 08 September 2015 - 11:00

Mieke Bok-van Zante:

lieve Annabel, mijn eerste berichtje voor je. Ik hoop dat het een goede vlucht en verdere reis mag zijn en dat wij heel snel horen dat je op de plaats van bestemming bent. Benieuwd hoe het de komende maanden met je gaat in Engeland. Liefs van ons.

Annabel

Hi guys! De komende vier maanden zal ik vertoeven in Groot-Brittannië, in het zuidelijke stadje Brighton. Hier zal ik, als deel van mijn master-programma, gaan studeren aan de University of Sussex bij de master Energy Policy for Sustainability. De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Engeland! X Annabel

Actief sinds 01 Sept. 2015