Partytime - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Annabel Zante - WaarBenJij.nu Partytime - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Annabel Zante - WaarBenJij.nu

Partytime

Blijf op de hoogte en volg Annabel

24 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Ik moet toegeven, ik heb jullie erg lang laten wachten op een nieuw verslag. Maar zal proberen het goed te maken met deze blog over de afgelopen week!

Vorige week werd er in de Meeting House op de campus een karaoke-avond georganiseerd. Iemand die ik eerder had ontmoet vroeg of ik zin had om mee te gaan, en natuurlijk wilde ik die uitnodiging niet afslaan :) Het was een ontzettend gezellige avond waar ik zelfs de 'eer' kreeg af te trappen met een liedje.

De avond was redelijk vroeg afgelopen, reden genoeg dus om nog een pub in te duiken! We zijn eerst naar The Globe gegaan - een pub die draaiende gehouden wordt door een groep studenten van de University of Sussex. In de basement van de pub was een avond gaande die georganiseerd was door ChemSoc, de vereniging van Scheikunde. En tsja, wat doe je als het bier daar goedkoper is dan in de rest van de pub? Dan studeer je inderdaad opeens Scheikunde! Een leugentje om bestwil mag soms vast wel...

Waar ik de vorige keer nog luid verkondigde dat er een paar clubs waren waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden, was één van deze clubs ons volgende adres. En het was zowaar gezellig! En lekker goedkoop haha. Tot de late uurtjes hebben we ons hier vermaakt, en de nacht afgesloten met cheesy crisps bij de dichtstbijzijnde snackbar.

Ook het sporten is deze week weer doorgegaan. Op maandag stond Boxercise op het programma, dinsdag een uurtje Cardio Kick en woensdag en vrijdag het sporten afgesloten met Spinning. Wat betreft de vakken moeten we nu íets meer doen, aangezien we nu daadwerkelijk beginnen met ons groepsproject. Om de week worden we verwacht een presentatie te geven over onze bevindingen, en uiteindelijk moeten we een verslag maken met daarin aanbevelingen voor de uitrol van elektrische auto's in de UK :) Ben helemaal blij met ons onderwerp en kan niet wachten om te zien wat we allemaal gaan vinden!

Ook werd ik uitgenodigd door twee meiden van m'n studie om mee te gaan stappen op donderdagavond. Hier heb ik weer iets te bekennen, want ik ben zowaar begonnen met prinks (pre-drinks). Voel me weer helemaal 16 als ik in de supermarkt alleen twee flessen wijn afreken ;-) We verzamelden eerst met wat vrienden bij iemand thuis, en daarna zijn we naar Casablanca Jazz Club gegaan. Opnieuw een heel gezellige avond!

En waar ik me extra had verheugd op vandaag, ging het uitje met de Walking Society naar de Seven Sisters helaas niet door. Het is te regenachtig geweest de afgelopen dagen, en vandaag valt er ook weer zo nu en dan wat regen. Maar er is genoeg om me op te verheugen, aangezien m'n ouders dinsdag hierheen komen! Ik kan niet wachten om ze eindelijk weer een dikke knuffel te geven en ze alles te laten zien in en om Brighton. Het weer voorspelt niet veel goeds, maar we laten ons door zoiets niet kisten :) Zal wel even slikken zijn als ik ze op vrijdag weer uit moet zwaaien...

Dus zoals jullie lezen is het hier nog steeds prima uit te houden. Verkoudheid #2 ligt helaas wel op de loer, maar hoop het te kunnen verdrijven met actief blijven. Over actief blijven gesproken - maandag mezelf eerst maar eens verwennen met een dagje shoppen!

XXX

  • 24 Oktober 2015 - 23:32

    Mieke Bok:

    hoi Annabel, het blijft gezellig om te lezen wat jij doet. Ja en nu nog maar een paar nachtjes.....heel veel plezier deze week met je ouders. Wij blijven op de hoogte.

  • 25 Oktober 2015 - 12:24

    Marianne:

    Ha die Annabel. Ik denk dat jij afgetraint weer naar nederland komt met zoveel sporten. Goed bezig meis. Erg leuk dat je pa en ma komen, ze verheugen zich ook erg op om jou te zien kan ik me voorstellen. Ze zijn wel wat zenuwachtig haha. Ze moeten daar links rijden, zal best wel ff wennen zijn. Maar is toch super leuk voor jou om alles waar jij zo van geniet te delen met ze. Geniet ervan lieverd en have fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabel

Hi guys! De komende vier maanden zal ik vertoeven in Groot-Brittannië, in het zuidelijke stadje Brighton. Hier zal ik, als deel van mijn master-programma, gaan studeren aan de University of Sussex bij de master Energy Policy for Sustainability. De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Engeland! X Annabel

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 7128

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 15 December 2015

Buitenlands semester - Brighton

Landen bezocht: