Arrival @ Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Annabel Zante - WaarBenJij.nu Arrival @ Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Annabel Zante - WaarBenJij.nu

Arrival @ Brighton

Blijf op de hoogte en volg Annabel

08 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Zul je net zien. Weeg je je koffer net voordat je weggaat, is deze op een wonderbaarlijke wijze alsnog een kilo te zwaar. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, en bij het inchecken bleek ik toch nog wat ruimte over te hebben.

Na de lange en barre wandeling naar het einde van de wereld (geen grap, gate D31 is ver!), bleek dat het vliegtuig wat vertraging had. Een half uur later dan gepland konden we gaan boarden, en rond 15:00 lokale tijd ben ik geland op London Gatwick. Hier moest iedereen eerst nog door een paspoort-controle heen waar geen eind aan de rij leek te komen. Positieve hiervan was wel dat alle bagage al uit het vliegtuig gehaald was, en mijn koffer stond zelfs al naast de band op me te wachten.

Een half uur later stond ik gelukkig buiten en was ik klaar om de trein te pakken richting Brighton. De Engelse mensen hebben gelijk een goede indruk gemaakt, aangezien iemand zo lief was om mijn koffer in en uit de trein te tillen. Zie het maar als 'Koffer, waar ga je met dat meisje heen?'. Vanaf het station in Brighton ging ik, zoals het hoort, in een echte Engelse 'cab' richting het huis van Kate. Hier heb ik me vanmiddag gelijk geïnstalleerd in m'n knusse kamertje met uitzicht op zee (!).

Morgen maar eens van alles uit gaan zoeken wat betreft bustijden en routes naar Brighton en naar de universiteit. Ik heb gelukkig nog 1,5 week voordat ik echt de schoolbanken induik, dus dat moet goedkomen!

  • 09 September 2015 - 11:43

    Mieke En Hans:

    hoi Annabel, dat is genieten voor ons om te zien hoe jij de komende tijd woont. Nu de omgeving verkennen. Komt helemaal goed! Liefs van ons vanuit Rotterdam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabel

Hi guys! De komende vier maanden zal ik vertoeven in Groot-Brittannië, in het zuidelijke stadje Brighton. Hier zal ik, als deel van mijn master-programma, gaan studeren aan de University of Sussex bij de master Energy Policy for Sustainability. De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Engeland! X Annabel

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7152

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 15 December 2015

Buitenlands semester - Brighton

Landen bezocht: