Buitenlands semester - Brighton - Reisverslagen van Annabel van Zante - WaarBenJij.nu Buitenlands semester - Brighton - Reisverslagen van Annabel van Zante - WaarBenJij.nu

Buitenlands semester - Brighton

Hi guys!

De komende vier maanden zal ik vertoeven in het Verenigd Koninkrijk, in het zuidelijke stadje Brighton. Hier zal ik, als deel van mijn master-programma, gaan studeren aan de University of Sussex bij de master Energy Policy for Sustainability.

De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Engeland. En no worries, ik zal het allemaal in het Nederlands schrijven :-)!

06 December 2015

Het is tijd, de hoogste tijd...

25 November 2015

24 Oktober 2015

Partytime
Annabel

Hi guys! De komende vier maanden zal ik vertoeven in Groot-Brittannië, in het zuidelijke stadje Brighton. Hier zal ik, als deel van mijn master-programma, gaan studeren aan de University of Sussex bij de master Energy Policy for Sustainability. De komende tijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Engeland! X Annabel